Sponzorované odkazy

Souboj na Slovensku rovněž vyhrála Talentmania

Sponzorované odkazy

O sledovanosti pořadu Česko Slovensko Má Talent v České republice jsme vás informovali před malou chvílí zde. Nyní jsou k mání i výsledky na Slovensku. Zde vyhrála rovněž Talentmania, kterou vysílala televize Markíza. Podrobné informace najdete uvnitř článku.

Konkurenční pořad Talentmania vidělo na Slovensku 756 000 diváků, což představuje v cílové skupině 12+ podíl 37,5 %. Talentovou show Česko Slovensko Má Talent vidělo na televizi Joj 598 000 diváků, což dělá 29,2 % podílu. Rozdíl je tedy 158 000 diváků.

Obě televize byly v nadprůměrných číslech. Minulý týden byl průměr Markízy 30,1 %, telvize Joj dosahovala hodnotu 20,3 %. Pokud porovnáme tyto dvě čísla s čísly včerejší sledovanosti, tak zjistíme, že si více polepšila TV Joj. Podle serveru Medialne.sk jde navíc u televize Markíza o jeden z nejslabších startů, jaký kdy televize Markíza u těchto hlavních televizních projektů měla.

Talentmania začala na Markíze dříve než byla avizovaná, a to v 19:50. Televize Joj se tak stala jedinou televizí, která svůj plánovaný start nijak neupravovala a zachovala si svůj původně stanovený čas 20:15. V první části vedle Talentmania, avšak v druhé hodině už začal stejně jako v Česku získávat převahu Česko Slovenský Talent. Joj se od druhé reklamní pauzy stala trhovou jedničkou. Od Markízy tak stejně jako od Novy diváci postupne odcházeli.

Napsat komentář: Petr Zrušit odpověď na komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..