Sledovanost v ČR a SR: Talentová soutěž Česko Slovensko Má Talent, která odstartovala před měsícem na obrazovkách televize Prima a Joj, opět zvyšuje náskok ve sledovanosti oproti konkurenční Talentmanii, která se vysílá na televizi Nova a Markíza. Včerejší pátý díl, který byl rovněž posledním castingovým dílem Česko Slovenského Talentu, zaznamenal vůbec největší rozdíl ve sledovanosti v porovnání s konkurenční Talentmanií.
Včerejší díl pořadu Česko Slovensko Má Talent vidělo na televizi Prima 1,3 milionu diváků, což dělá podíl na trhu ve skupině 15+ 33,54 %. Konkurenční Talentmanii vidělo v této skupině pouhých 956 000 diváků (share 25,64 %). Jde tak zatím o největší rozdíl ve sledovanosti mezi těmito dvěma talentovými soutěžemi.
I v důležité skupině 15-54 (která je klíčová pro samotné televize kvůli reklamním inzerentům) Česko Slovensko Má Talent na Primě porazil nováckou Talentmanii o skoro 300 tisíc diváků (viz graf níže).
Zde přikládáme i minutovou křivku, která zaznamenává, jak probíhal souboj mezi diváky. Zelená křivka označuje Česko Slovensko Má Talent a modrá Talentmanii.
I na Slovensku se oslavuje. I tam pořad Česko Slovensko Má Talent na televizi Joj porazil Talentmanii na Markíze. Přehled sledovanosti u našich slovenských bratrů můžete vidět v následující tabulce, kterou sestavil server Medialně.sk
Oběma televizím gratulujeme k zaslouženému úspěchu.
Jeden komentář: “ČS Má Talent zvyšuje náskok nad Talentmanii”
Cornered markets – not only does it hurt the nirete field and anyone related to it, but it also encourages and urges the development (or evolution) of the newer and better product, whether it would be a newer model, or an niretely different type of product, is utterly irrelevant-as it’s the purpose that needs fulfilling, not the product that needs using.