Včerejší třetí díl talentové show Česko Slovensko má Talent sledovalo na Primě v cílové skupině D15+ průměrně 28 % všech diváků, kteří v daný čas měli zapnutou televizi. Celkový podíl na trhu v cílové skupině 15-54 činil 30,98 %. Konkurenční Talentmania měla v této skupině pouhých 26,82 %. V řeči čísel měl pořad Česko Slovensko má talent v cílové skupině D15+ 1 088 000 diváků, v nejsilnější minutě vysílání až 1 666 000 diváků.
Česko Slovensko má talent tak poprvé zvítězil nad konkurencí v České republice. GRATULUJEME!
Minutová křivka obou talentových show.
Na Slovensku měla Talentmania včera na Markíze 816-tisíc diváků, což ve skupině 12+ dělá 40,5 % diváků, kteří sledovali televizi, ČS Má Talent měl v této skupině na televizi Joj 771-tisíc diváků, s podílem 38,1 %.
V důležité skupině 12-54, která je významná hlavně pro reklamní partnery a tudíž i pro samotné televize, měly obě show share 41,2 %, avšak při detailnějších statistikách zjistíme, že Česko Slovensko Má Talent zvítězil v této důležité skupině o 20 tisíc diváků. Těsně, ale přece.
Jeden komentář: “ČS Má Talent konečně porazil Talentmanii!”
ČS Má Talent nemá chybu!!! Vůbec se tento pořad s Talentmánií nedá srovnat. Prostě všechno je dokonalý, jak porota (tu jste vybrali výbornou), tak moderátoři (to se fakt nasměju), tak sestřih soutěžících. Fakt super pořad, ten se vám „Primo“ povedl. Už teď se těším na další neděle! Moc díky za krásnou show!!!!!