Jaká byla sledovanost Velkého finále show Česko Slovensko Má Talent?
Druhá řada show Česko Slovensko Má Talent je za námi a my včera mohli sledovat v téměř čtyřhodinovém přenosu vítězství kyrgyzského tanečníka Ataie Omurzakova. Jak se Velkému finále dařilo u televizních diváků a kolik z nich si nenechalo ujít napínavé rozhodnutí?
Česko Slovensko Má Talent potvrdilo i v těžké nedělní konkurenci svůj respekt u českých diváků a znovu si připsalo na své konto nadprůměrnou sledovanost s čísly vysoko nad milión. Miliónová hranice dokonce nespadla ani v pozdních nočních hodinách, kdy se rozhodovalo o konečném vítězi.
Velké finále bylo logicky nejsledovanějším přímým přenosem druhé řady show. Celkem ho sledovalo v kategorii 15+ 1 287 000 diváků při podílu na trhu 30,6%. Rozhodnutí Velkého finále si ani ve vysílacím čase kolem půlnoci nenechalo ujít neuvěřitelných 1 158 000 diváků při podílu na trhu 52,07%! Jde tak o jeden z nejúspěšnějších pořadů v tak pozdním čase za poslední roky.
Úspěšnou druhou řadu show Česko Slovensko Má Talent výrazněji neohrozila ani premiéra nejnavštěvovanějšího filmu českých kin tohoto roku. Silně propagovaný snímek Kajínek skončil v konkurenci Talentu hluboko za očekáváním konkurence.
Sledovanost v ČR:
Velké finále (15 +)
1. Kajínek 1 483 000 diváků / 34,13% (TV NOVA)
2. Česko Slovensko Má Talent 1 287 000 diváků / 30,6% (TV PRIMA)
3. Ďáblova lest 658 000 diváků / 14,43% (ČT 1)
Velké finále (15-54)
714 000 diváků / 30,53%
Rozhodnutí (15 +)
1 158 000 diváků / 52,07%
Rozhodnutí (15-54)
613 000 diváků / 50,92%
Talent se stal druhým nejsledovanějším nezpravodajským pořadem podzimní sezóny v Česku.
Sledovanost v SR:
Velké finále (12+)
17,4% diváků / 42,2%
Rozhodnutí (12+)
14,6% diváků / 54,4%
Talent se stal nejsledovanějším pořadem podzimní sezóny na Slovensku.
Napsat komentář