O sledovanosti pořadu Česko Slovensko Má Talent v České republice jsme vás informovali před malou chvílí zde. Nyní jsou k mání i výsledky na Slovensku. Zde vyhrála rovněž Talentmania, kterou vysílala televize Markíza. Podrobné informace najdete uvnitř článku.
Konkurenční pořad Talentmania vidělo na Slovensku 756 000 diváků, což představuje v cílové skupině 12+ podíl 37,5 %. Talentovou show Česko Slovensko Má Talent vidělo na televizi Joj 598 000 diváků, což dělá 29,2 % podílu. Rozdíl je tedy 158 000 diváků.
Obě televize byly v nadprůměrných číslech. Minulý týden byl průměr Markízy 30,1 %, telvize Joj dosahovala hodnotu 20,3 %. Pokud porovnáme tyto dvě čísla s čísly včerejší sledovanosti, tak zjistíme, že si více polepšila TV Joj. Podle serveru Medialne.sk jde navíc u televize Markíza o jeden z nejslabších startů, jaký kdy televize Markíza u těchto hlavních televizních projektů měla.
Talentmania začala na Markíze dříve než byla avizovaná, a to v 19:50. Televize Joj se tak stala jedinou televizí, která svůj plánovaný start nijak neupravovala a zachovala si svůj původně stanovený čas 20:15. V první části vedle Talentmania, avšak v druhé hodině už začal stejně jako v Česku získávat převahu Česko Slovenský Talent. Joj se od druhé reklamní pauzy stala trhovou jedničkou. Od Markízy tak stejně jako od Novy diváci postupne odcházeli.
5 komentářů: “Souboj na Slovensku rovněž vyhrála Talentmania”
Ešte by som dodal do článku, že bola JOJ lídírom na trhu po druhom brejku, to je dosť rozhodujúca informácia! 😉
…a upravil by som aj nadpis, pretože ak by markíza nezačala o 25 minút skôr lídrom by nebola! Pretože lídrom bola potom JOJ.
Petr: Doplněno, díky.
Prosím upravte aj ten nadpis 🙂 lebo to vyzerá ako keby vyhralo tvrdo talentkópia, pričom to neni pravda.
Oficial z panáčka:
Úvodná časť originálnej talentovej šou Česko Slovensko má talent získala v strategickej cieľovej skupine 12-54 rating 11,7% a podiel 30,6%. Celkový počet divákov v 12+ dosiahol takmer 600 tisíc. V najsilnejšej minúte dosiahla šou rtg 18,1% a podiel 46,3% (12-54). Najsledovanejšou bola šou vo veľkých mestách 50 -100 tis. obyvateľov, kde dosiahla podiel 38%. Napriek tomu, že konkurencia začala svoju šou o viac ako 20 minút skôr, bez konkurencie Česko Slovensko má talent, diváci postupne prechádzali na TV JOJ a v druhej polovici šou (po druhom reklamnom brejku) už bola TV JOJ lídrom na trhu. Podobný priebeh mala šou aj v susednom Česku, kde diváci postupne prechádzali k Česko Slovensko má talent na Prime, ktorá bola v druhej polovici šou taktiež lídrom na trhu.