Velice zvláštní věci se děly v uplynulých dnech na Facebooku. Jak určitě víte, tak na této sociální síti sídli jak pořad Česko Slovensko Má Talent, tak i konkurenční Talentmania. Oficiální kanál Česko Slovensko Má Talent měl až donedávna více fanoušků než Talentmania vlastněná televizí Nova a Markíza. Během jednoho dne se ovšem vše změnilo a konkurenční show přeskočila ČS Má Talent o několik tisíc fanoušků.
Současná čísla mluví jasně. Česko Slovensko Má Talent 28.966, Talentmania 33.179. Když se ovšem podíváme o tři dny zpátky, tak Talentmania vlastnila pouhých 18 324 fanoušků. Během tří dnů se tak tento počet zvýšil skoro dvojnásobně.
Neuvěřitelný nárůst fanoušků můžete vidět v následující tabulce:
Pokud se podíváme na hlavní zeď Talentmanie na facebooku, vidíme, že ačkoliv má show přes 30 tisíc fanoušků, příspěvky diváků na hlavní zdi tohoto pořadu nijak zvlášť nepřibývají a zůstávají v podobném množství jako před třemi dny. Začínají se tak objevovat spekulace o tom, že tisíce přibývajících fanoušků jsou uměle vytvořeny pomoci SPAM robotů, druhá spekulace hovoří o tom, že k takovému astronomickému nárůstu pomohla Talentmanii placená reklama.
V historii se o podobné události již hovořilo a to v situaci s nákupem serveru Blog.cz televizí Nova. Tehdy prý televize vytvořila tisíce falešných blogů s pouhým jedním příspěvkem za účelem zvýšit celkové číslo uživatelů využívající portál blog.cz.